wtorek, 5 maja 2009

Jazda na Rowery

Ale się dzieje :) Zauważyłam wzmożoną aktywność blogopisarzy jeśli chodzi o cycle chic, czyli rowerową elegancję (jedź rowerem i szykownie wyglądaj). Przyklaskuję idei bo sama mam retro dwukółkę, którą z uczuciem nazywam Fortuną. Próbuję też być elegancka na moim "bicyklu", do butów na obcasie jednak jeszcze nie dorosłam :) Mieszkanki Łodzi pokazują wszak, że jazda taka jest możliwa (tu).

Patrzcie jak jeżdżą polskie szafiarki


A tu polecam rowerowe blogi:

Kopenhaga - mój ulubiony, podziwiam kopenhaskie elegantki

Łódź - rodzimy, zacny blog

Toruń - bliskie mi miasto, czekam na więcej wpisów

Kraków

Stolica

Wrocław

Czekam na Poznań, Bydgoszcz, 3miasto, Szczecin, Lublin, Białystok i wiele innych.. na wiejski rowerowy szyk też czekam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz